maanantai 20. elokuuta 2012

Ei kaikkee voi aina muistaa?

juu moromoro!

tänään oli melkeimpä normaali (tuskainen) koulupäivä, poikeavaa oli vaan se koulukuvaus. Äiti heitti mut aamulla kouluun, ja matkalla otettiin kyytiin ansku. Ihan vapaaehtosesti äiti halus heittää (en siis kiristäny sitä, vaikka usein niin teenki xd) koska se on aina nauranu mun hiuksille, jotka kihartuu ku oon ulkona jne, joten suosiolla jätin pyöräilyn/kävelyn väliin. Kouluun ehittiin just eikä melkein, ja siinä oli sitten mm. uskontoo,bilsaa,ruotsia,hissaa ja venäjää ennen sitä kuvausta, joka meijän luokalla oli 13:20. Venäjän tunnit loppu siinä 13:15, ja mulla ja anskulla tuli vähän kiire laittaa hiukset ja meikki kuntoon :D

No ehittiin sitten sinne kuvaukseen jotenkin, ja ekana oli luokkakuva, ja sitten yksittäiskuvat ja kaverikuvat. Mun piti mennä millan, juulin ja anskun kanssa, mutta suunnitelmat meni perkele muuttumaa (niiku aina-.-) ja kuvassa oli ansku mun lisäks. Kuva onnistu hyvin, mitä nyt siitä koneen näytöltä saatiin kattoa :D

Yksittäiskuva meni ihan ok, toivottavasti näyttää samalta siinä kuvapaperilla tai mikälie onkaan...

Otsikkoon  "Ei kaikkea voi aina muistaa?" liittyen asia, joka olo siis se että kuvissa oli mahdollisuus ottaa passikuva jos on rastittanut paperista vanhemman kanssa sen tietyn kohdan, mutta koska äitin kanssa ei oltu sitä tajuttu, en saanut mennä ottamaa sitä kuvaa, koska oon alle 16v ja plaaplaa. Arvakkaa vaan keittikö kun se passikuvassa käyminen alkais oleen jo aika ajankohtasta? Lokakuu kuitenkin lähenee, ja se perkeleen passikin pitää hommata, ja mun tyylillä se passi ei oo hankittuna vielä Lokakuuhun mennessä... jos sitä nyt tsemppais itteensä :D

Anyway koulusta mentiin Löpään, anskun piikkiin xd sitte käveltiin kotio, ja menin syömään, kävin tsekkaamassa rempattua leikkimökkiä, datasin, ja illemmalla menin pelaan sulkkista antonin, paten ja matildan kans, olin aika pro ;)

nyt loppuilta koneella + läksyt ja musaa(:

Rruuudooolf <3
                        
tää on nii paras!
edelleen kyselyyn kannattais vastata, ja kommenttia kans !

- Amanda

3 kommenttia:

  1. Oi, mitäs raksulle muuten kuuluu ?:--)
    Ainiin , edelliseen postaukseen unohin kommentoija , nii nyt sitte kertoilen :
    Voi, Raksu oli hupsu.., sillä lailla meni toista heposta / pomskia potkimaan!:D

    Meilläki aina pojat riehuu ,ja ku ne ekoi kertoi leikki , nii olin saaha sydärin et mitä helvettii, ku ne hyppi ja potki, se oli kyl niin fiksu minä joskus :D

    -millah

    VastaaPoista
  2. Iha hyvää ponille kuuluu:)

    joo siis se on varmaa ruvennu ny uhoomaa sielä pikkusille, mut toivon että Aku ei anna periks, vois Raksuki alkaa olee kunnolla :D

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus :D jaja mää aina niin nauran tolle vikalle videolle mikä täs sun postaukses on xDD

    VastaaPoista